Ana Miranda: «Non hai ninguén máis de esquerdas que o BNG en Galiza»

La candidata del Bloque asegura que «ninguén pode dar leccións de esquerdas» al Bloque


La candidata a las elecciones europeas del Bloque, Ana Miranda, ha defendido que el BNG «é o equipo da casa», que «ten os pés na terra e o corazón na esquerda». «O BNG só defende a Galiza, os demáis, os partidos estatais hoxe defenden a Galiza, mañá a Murcia, pasado a Andalucía. Nós non», dijo en alusión a Alternativa Galega de Esquerdas, que se presenta en coalición con Izquierda Unida.

Así se ha expresado Miranda en un multitudinario acto de precampaña del Bloque en el Auditorio de Galicia, en una jornada en la que AGE realizaba también un evento en Santiago con la presencia del líder de Syriza, Alexis Tsipras. «Ninguén podenos dar leccións de esquerdas porque en Galicia non hai ninguén máis de esquerdas que o BNG», ha sentenciado Ana Miranda.

En este acto presentado por la actriz Isabel Risco, ha contado la intervención de diversas personas que se integran en las listas a las europeas como estudiantes, afectados por preferentes o el escritor Suso de Toro, el portavoz nacional del BNG, Xavier Vence, ha llamado a «reaccionar antes de que sexa tarde» y «conquerir a soberanía» para cambiar la situación actual de Galicia. Los nacionalistas concurren a los comicios en coalición con la fuerza abertzale Bildu.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
52 votos

Ana Miranda: «Non hai ninguén máis de esquerdas que o BNG en Galiza»