«Serei presidente ata outubro de 2016. O fácil sería marchar»

La Voz

GALICIA

03 sep 2013 . Actualizado a las 10:59 h.

«A fusión de concellos seguirá adiante a pesar da deslealdade da oposición» «Estou cansado e decepcionado coa forma de frivolizar ás persoas que tratamos de facer política»

«A sociedade galega reaccionou ante a súa maior traxedia, o accidente de Angrois, dunha forma exemplar»

«¿Vostede pensa que nun ordenador pode haber algo máis valioso de todo o que levou antes o señor Bárcenas?»

«Que o Partido Socialista non estea marcando a pauta na oposición

cando ten esa responsabilidade é gravísimo»

«Non teño meditado o que farei despois do 2016, cando remate este mandato»

Alberto Núñez Feijoo

Feijoo eludió despejar su futuro político y ciñó su compromiso a este segundo mandato. Interpelado sobre la previsión de optar a un tercero, el presidente replicó que su determinación es continuar en el cargo hasta el 2016 y matizó que ni siquiera se ha planteado qué pasó dará después. «Teño decidido ser presidente da Xunta ata outubro de 2016. ¿Despois? Neste momento non o teño pensado nin meditado, porque estamos nun momento político de enorme crudeza. O fácil sería marchar, pero sería unha irresponsabilidade manifesta», reflexionó, entre alusiones al período de dificultad económica y financiera en el que le ha tocado gestionar. «O obxectivo é deixar a Galicia con crecemento económico e menos paro», recalcó.

Fusiones pese a la oposición

Feijoo proclamó sobre los incendios forestales que «Galicia arde porque lle prenden». Abogó, una vez más, por la reforma del Código Penal para castigar a los incendiarios, pero también por la necesidad de una mayor conciencia social con un drama en el que señaló que el minifundismo forestal es contraproducente. En relación a la tragedia del Alvia, el jefe del Ejecutivo destacó el exceso de velocidad del convoy, y advirtió sobre la falta de más medidas de seguridad que «non podemos evitar que os fallos humáns se poden evitar sempre». Preguntado por si podía negar taxativamente que el el PP gallego se haya beneficiado de donaciones ilegales, señaló que «nós temos as contas presentadas». En lo que sí fue categórico es en su mensaje de que se deben seguir impulsando fusiones municipales como la formalizada entre Oza y Cesuras, aunque la oposición no participe de esa idea.