Feijoo le pide a Sandra Ortega que continúe el «compromiso social» de su madre

La Voz

GALICIA

18 ago 2013 . Actualizado a las 06:00 h.

«Perdemos unha excelente galega e unha empresaria cun enorme compromiso social, é unha perda para Galicia e para España», destacó ayer el presidente de la Xunta tras el sepelio. Alberto Núñez Feijoo quiso aprovechar la presencia de numerosos medios de comunicación en Liáns para agradecer la colaboración de Rosalía Mera «en todos os proxectos que tiñan unha compoñente social e que o Goberno galego propoñía e que Rosalía, previa selección oportuna, impulsaba».

Por ello, el mandatario gallego no dudó en pedir a la hija de la empresaria, Sandra Ortega, que «continúe o compromiso social da súa nai, ese compromiso cos que máis o necesitan, coa discapacidade e coa economía social, que son probablemente as dúas palabras que mellor identifican o labor desta gran emprendedora».

En lo personal, Feijoo destacó que Mera era «unha muller feita a si mesma que seguiu sendo ela mesma». «Non é fácil nas condicións de éxito económico e empresarial que tivo Rosalía Mera seguir sendo ela ata o final, facendo o que considerou oportuno que tiña que facer», destacó el presidente, que remarcó que «finou a vida de Rosalía Mera, pero a obra non, a obra vai continuar».

Otras reacciones

En el entierro también estuvo presente el presidente del Consejo de Estado, José Manuel Romay Beccaría, que hizo pública su «admiración» por la labor social de Rosalía Mera, que «quedará para siempre». Una idea en la que también insistió el exconcejal socialista coruñés Carlos González Garcés, que ve en Sandra Ortega, de la que destacó su compromiso social, la «garantía da continuidade» del trabajo de Paideia.

El alcalde de Oleiros, Ángel García Seoane, hizo hincapié en la integración de Mera en la sociedad oleirense, resaltando que «facía vida social en Santa Cruz», al tiempo que le agradeció la colaboración «sobresaínte» en los proyectos municipales de cooperación internacional. «Moitos que teñen cartos teñen que aprender dela», sentenció.