Farjas dice que los extranjeros reciben asistencia sanitaria según el marco legal

santiago / la voz

GALICIA

15 nov 2011 . Actualizado a las 06:00 h.

La conselleira de Sanidade, Pilar Farjas, insistió ayer en Santiago en que «a sanidade pública galega é universal, gratuíta e de alta calidade, e presta asistencia en urxencia e nos hospitais e centros de saúde a todos os galegos, a todos os europeos de acordo aos convenios establecidos, e a todos os estranxeiros segundo a súa situación».

La titular del departamento sanitario defendió la obligación de llevar censado seis meses para acceder a la tarjeta sanitaria, como incluye el Gobierno gallego en la ley de compañamiento de los Presupuestos del 2012, ya que «todas as medidas legais, ordes ou decretos que se publican pola Xunta contan cos informes preceptivos da asesoría xurídica».

Farjas asegura que la Xunta trabaja para garantizar las prestaciones a los ciudadanos y para evitar el fraude. «O importante é seguir loitando en pro da sostenibilidade e dun bo uso do sistema sanitario», apuntó, poniendo como ejemplo el catálogo gallego de medicamentos, contra el que el Gobierno central interpuso un recurso de inconstitucionalidad que llevó a su paralización, y que finalmente el Constitucional levantó dando la razón a la Xunta.