Los socialistas se comprometen a estar siempre «onde se defenda a lingua»

La Voz

GALICIA

19 oct 2009 . Actualizado a las 02:00 h.

El secretario xeral del PSdeG, Manuel Vázquez, dijo que estaba dispuesto a defender la lengua gallega de los «ataques» del Partido Popular. «O socialismo galego está a favor de que os sinais de identidade da nosa lingua sexan un elemento troncal do país e, por iso, onde se defenda a lingua estarán sempre os socialistas galegos», insistió.

Asimismo, el máximo dirigente del BNG, su portavoz nacional, Guillerme Vázquez, afirmó que la Xunta actual «está a desenvolver unha ofensiva nunca vista contra o idioma galego». El representante nacionalista señaló que Feijoo lleva a cabo una «política absolutamente extremista que non responde aos intereses do pobo galego», por lo que le invitó a «reflexionar, cambiar e pasar a promover o galego».

El presidente de A Mesa pola Normalización Lingüística, Carlos Callón, instó a la Xunta a «escoitar á cidadanía». Añadió que su deseo es que haya «galego no ensino, na educación e nos medios, porque é a lingua de Galicia».

Gloria Lago, presidenta de Galicia Bilingüe, valoró la manifestación en un tono muy diferente, asegurando que con este acto lo que se pretendía era «reducir libertades».