El alcalde de Oroso considera «unha irresponsabilidade» que comience la competición

Manuel Mirás participó en una reunión con la Consellería de Sanidade para hablar de la actual situación epidemiológica


SANTIAGO

El alcalde del Concello de Oroso, Manuel Mirás Franqueira, participó en una reunión con la Consellería de Sanidade para hablar de la actual situación epidemiológica y de las nuevas medidas que entran en vigor hoy. En este encuentro, Mirás manifestó ante los representantes de la sanidad gallega y del comité clínico de la Xunta que consideraba «unha irresponsabilidade que non se suspendan as competicións deportivas de afeccionados en ningunha das categorías».

Explicó, además, que «a Federación Galega de Fútbol está empeñada en que comecen a competir nas ligas de Rexional Preferente, Nacional de cadetes, xuvenís e infantís, e iso non ten outra explicación que un interese económico e recaudatorio das federacións e das mutuas».

La puesta en marcha de estas competiciones «supón outra carga máis para os concellos, que teremos que facer investimentos e poñer vixilancia nos campos, xa que falamos de clubes de deporte afeccionado que non teñen capacidade económica nin material para cumprir e facer cumprir os protocolos e as normas».

Concluyó Manuel Mirás diciendo que «as autoridades sanitarias deben estar por enriba das federacións, por iso eu pido formalmente que se suspendan as actividades deportivas de afeccionados, e sobre todo que non comecen as de fútbol, que son as que máis xente moven».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

El alcalde de Oroso considera «unha irresponsabilidade» que comience la competición