Fiz Rodríguez ve margen de mejora en el Ribadeo, sobre todo en defensa

Ignacio Meitín Buján
I. MEITÍN BUJÁN RIBADEO / LA VOZ

FUTBOL GALLEGO

XAIME RAMALLAL

17 oct 2017 . Actualizado a las 05:00 h.

La victoria por 1-2 en el campo de la Residencia ha vuelto a poner al Ribadeo FC al acecho de los grandes favoritos al ascenso a Tercera. «É bonito verse aí arriba. Cando ves tan cerca a cabeza da clasificación é moito máis fácil traballar, pero isto acaba de comezar e seguro que moitos dos equipos que estamos nese grupo acabarán descolgándose. Tentaremos por todos os medios non ser un deles». Así valoró el técnico del equipo ribadense el pulo en la clasificación tras un derbi en la capital lucense con dos partes bien diferenciadas.

El Ribadeo no estuvo fino en la primera mitad, como bien reconoció Fiz Rodríguez, y después del asueto se mostró «bastante superior» a su enemigo. «Na primeira metade estivemos só regular e fomos lixeiramente inferiores. Na segunda parte, pola contra, fomos máis agresivos, moi efectivos na presión e moi organizados. Conseguimos que eles non fixeran o seu xogo, roubamos moitos balóns en campo contrario e aí estuvo a clave», explicó el estratega de A Pastoriza. Y sentenció: «Creo que a vitoria é xusta. Fomos máis superiores no segundo tempo que inferiores no primeiro».

Por último, Fiz Rodríguez señaló que su equipo aún dispone de margen de mejora, sobre todo en el aspecto defensivo. «Vamos a máis, pero aínda quedan cousas por mellorar. A ver se somos capaces de deixar a portería a cero dunha vez», terminó diciendo el técnico del Ribadeo.