Ugia Pedreira se retirará de la escena el viernes, en Ribadeo

FIRMAS

SANDRA ALONSO

08 sep 2014 . Actualizado a las 07:00 h.

1«O venres, 12 de setembro, ás 21.00 horas, no Cine-Teatro de Ribadeo, a artista mariñá Ugia Pedreira anunciará a súa retirada dos escenarios». Lo dice el Observatorio da Mariña pola Igualdade. Para el próximo viernes organiza el IV Concerto Músicas e Letras en Femenino, en el que Ugia Pedreira compartirá concierto con Sés. Ambas son «grandes da música galega», opina el Observatorio pola Igualdade. En su propósito de seguir «apostando pola promoción da creación artística das mulleres galegas», entre las actuaciones de Ugia Pedreira y Sés «haberá tempo para un recital poético a cargo de alumnas do IES Gamallo Fierros de Ribadeo, que leerán diferentes textos de poetas galegas e mariñáns». Con el Observatorio da Mariña pola Igualdade colaboran Cultura de la Diputación y el Concello de Ribadeo. Asistir a ese espectáculo requiere desembolsar «5 euros, o prezo xeral do bono-axuda-entrada».

Fanto Fantini anima a gozar del Osa do Mar, el 12 y el 13, en Burela

2Música, mucha música, sonará los próximos días 12 y 13 en Burela. Con el entorno de A Marosa como epicentro de todos los conciertos programados, y lugar de acampada gratuita, será el escenario de Osa do Mar, una nueva cita en el calendario musical de A Mariña. De organizarlo se ocupa Fanto Fantini, que se define como «asociación cultural de nova creación e sen ánimo de lucro». Con entradas a 10 euros para los dos días y 6 para uno, Osa do Mar presenta «un cartel que se podería considerar alternativo, ?underground? e de calidade, intentando fusionar diferentes estilos: rock, pop, indie... No lo olviden, el 12 y 13.

Gaia guió a los de Camiña por el Sendeiro Azul

3Acabaron la semana de un modo tan placentero como recorrer parte del Sendeiro Azul de Burela. Usuarios y usuarias de la Asociación Camiña, guiados por las monitoras del Centro de Educación Medioambiental Gaia, pasearon al aire libre, siguiendo un «itinerario con elementos paisaxísticos que enlaza as praias e os portos con bandeira azul».