El portavoz del PP culpa al «campo embarrado» de su mala valoración en el barómetro

La Voz

FIRMAS

08 abr 2014 . Actualizado a las 06:00 h.

«Non me estraña que todo o mundo pense que o alcalde ten que dimitir porque agora mesmo nin está nin se lle espera». Así reaccionaba ayer Rosendo Fernández, portavoz del PP en el Concello de Ourense, al barómetro de Sondaxe. Se refería, de ese modo, al resultado que desvela que el 72 % de los ourensanos cree que el regidor debería abandonar el cargo. Ese porcentaje es, a juicio de Fernández, la consecuencia de un gobierno municipal «desnortado, que incumpre os acordos plenarios, que non é capaz de aprobar os orzamentos e que non contesta á oposición».

Esta situación, cree el portavoz del PP, afecta de un modo u otro a todos los miembros de la corporación, incluso a él mismo. Esa es la teoría que sostiene Rosendo Fernández para justificar el hecho de que solo un 21,8 % de los encuestados crean que debe repetir como candidato del Partido Popular en las elecciones del 2015. «Como se dedican a embarrar o campo, acaba salpicado todo o mundo: o que ataca, o que defende e incluso o árbitro», alega Fernández, que reivindica su papel como líder de la oposición: «Non todos somos iguais. Nós non temos responsabilidades de goberno e ofrecémonos a colaborar para ter uns orzamentos, pero eles dixeron que é antinatura».

Respecto a si repetirá como candidato, dice que no le preocupa: «Teño bastante con defender os intereses dos ourensáns».