La oposición a Salustiano Mato no cuaja


Nova Universidade ha decidido no presentar una candidatura alternativa a la del actual rector. Tras una asamblea general que celebraron ayer en A Cañiza, han comunicado que no presentarán candidato a rector en las elecciones del próximo 1 de abril, «pero si que haberá membros deste colectivo no proceso de eleccións ao claustro, desde onde tentaremos defender o modelo de Universidade que vimos amparando desde hai anos», manifiesta el catedrático Javier Rodríguez Berrocal, portavoz de la comisión gestora que dirige Nova Universidade.

Pluralidad

El representante del colectivo insiste en que, de todas formas, piensan participar activamente en el proceso «si finalmente hai máis dunha candidatura á Reitoría». Y desde Nova animan a que se presenten eventuales candidaturas y de este modo exista una «necesaria pluralidade».

La comisión gestora de Nova Universidade ve «viable e desexable» que este lunes, fecha en la que se cierra el plazo de presentación de candidaturas, haya candidatos a competir con Salustiano Mato. «O desencanto polos problemas tan grandes que temos na Universidade é moi grande e pensamos que nestes intres o mellor non sería un candidato de Nova Universidade, senón un que aglutine o conxunto de todos os descontentos», indica Berrocal.

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos

La oposición a Salustiano Mato no cuaja