Fernando Pintos: «Catorce hectáreas de campos de maniobras xa están recuperadas»

L. P. Pontevedra / La Voz< / span>

FIRMAS

Fernando Pintos.
Fernando Pintos.

03 nov 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

Una vez se firme el convenio del canon, Defensa abandonará zonas en las que, hoy en día, están levantadas estructuras como la aldea afgana o el campo de adiestramiento en entorno urbano. La idea es que el ministerio deje los terrenos «liberados de cemento e formigón, así como doutros materiais, e o máis parecido ao estado no que estaban antes. Teñen que deixalo para repoboar e para polo en valor», precisó Fernando Pintos.

El presidente de Salcedo resaltó que las iniciativas de regeneración del ex suelo militar ya son una realidad. Destacó que «nunha superficie de catro hectáreas que foi un campo de maniobras hai catro anos que prantamos castaños. Outra xa a limpamos e a repoboamos coa mesma especie e algo de carballo e piñeiro, mentras que tamén acabamos de limpar unha superficie de cinco hectáreas acolléndonos á lei de incendios e onde imos repoñer con piñeiros mantendo as especies autóctonas que pode haber, coma son os carballos».

De este modo, destacó que, en el caso concreto del monte San Martiño, «agora mesmo catorce hectáreas de campos de manobras xa están recuperadas e postas en valor para funcionar nun futuro». No obstante, reconoció que «ainda que queda moito por facer. Temos cen hectáreas que xestionar». Al mismo tiempo, precisó que el terreno ya recuperado para la comunidad de montes -las catorce hectáreas reseñadas anteriormente- se correspondían con zonas de adiestramiento de los militares de la Brilat en las que «non había formigón», aclaró Fernando Pintos.