Lores: «É un escándalo, pero ao fin o PP quita a careta»

Serxio Barral Álvarez
S. Barral PONTEVEDRA / LA VOZ

FIRMAS

09 may 2013 . Actualizado a las 07:00 h.

El alcalde de Pontevedra, Miguel Anxo Fernández Lores (BNG), dirigió ayer sus dardos al presidente provincial del PP, Rafael Louzán, a quien agradeció, en cualquier caso, que se haya quitado «a careta» en lo que respecta a su posicionamiento sobre el futuro de Ence.

El PP, recordó Lores, llevaba un tiempo asumiendo «de cara á opinión pública» el mensaje que inició Telmo Martín cuando fue candidato a la alcaldía en el 2005: el de Ence fuera de la ría. «Hai que recoñecer que Martín, que afortunadamente xa é historia en Pontevedra -indicó el alcalde-, foi listo e tentou enganar aos cidadáns para conseguir algúns votos. Pero a verdade e os feitos están aí, e son que o Partido Popular sempre estivo e estará por que Ence continúe na ría». Por ello, «por se quedaba algún cidadán aínda enganado polo PP», es de destacar, cree el alcalde, que «acaba de quitar a careta definitivamente». Para Lores supone un «escándalo en toda a extensión da palabra que o PP xogue así coa opinión pública» y con el sentimiento «de toda unha comarca que maioritariamente quere ver a Lourizán libre do asentamento industrial».

La Ley de Costas, «hipócrita»

Además, el alcalde pontevedrés denunció la «hipocresía» del PP con respecto a la modificación de la Ley de Costas que está a punto de aprobarse, ya que «non resolve a situación dos núcleos do litoral pero si resolve o de Ence, que é o motivo principal para modificala».

En cuanto al futuro, Lores insistió en que el BNG cree que los terrenos que ocupa Ence en Lourizán «deben ser para outras cousas» y que seguirá defendiéndolo. Por eso mostró su firme voluntad de «seguir loitando ata conseguilo. Somos corredores de fondo, e por iso estamos aquí -reflexionó-, porque traballamos con honradez, seriedade e coherencia, en defensa do interese xeral. Non todos poden dicir o mesmo».