El BNG denuncia que Tranvías no cumple las frecuencias con el nuevo carril bus

la voz

El BNG ha vuelto a denunciar la ineficacia del nuevo sistema de carril bus en el cumplimento de las frecuencias de los buses urbanos. El concejal nacionalista Xan Caxigal asegura que no solo se han registrado fallos constantes en las frecuencias desde su instauración, sino que «hai liñas que teñen que suprimir varias viaxes porque non dan completado o ciclo. Tamén incluso «dáse o caso de que haxa paradas nas que se chegan a xuntar ata dous vehículos dunha mesma liña».

Para los nacionalistas el sistema de vía prioritaria ha sido un fracaso. «Ningunha destas actuacións serviu para mellorar a calidade do transporte, nin tampouco para facer mellor a circulación xeral na cidade», dijo Caxigal, que recordó la inversión: «Foi un investimento inicial de 18.000 euros, máis 7.500 posteriores para coordinar a rede semafórica e, supostamente, vai a supor un esforzo investidor de 300.000 euros en todo o sistema de videovixianza».

Campaña informativa

Además de ello, el BNG ha puesto una pregunta en el registro sobre los motivos que llevaron al gobierno local a adoptar la actual campaña informativa sobre la vía prioritaria: «Seguimos improvisando e agora nos atopamos que hai unha campaña para informar da vía eficiente. Isto terá un custo e, por iso, queremos sabelo».

Respecto a ese tema, el edil nacionalista dijo que «en caso de ser necesaria esa campaña o lóxico e que se fixera antes da instauración da nova vía, e non logo, cando a xente ve liñas de diferentes cores na calzada e non sabe moi ben por onde ten que ir».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
4 votos

El BNG denuncia que Tranvías no cumple las frecuencias con el nuevo carril bus