San Sadurniño aprueba el Plan de Igualdade de Oportunidades entre Homes e Mulleres

La Voz SAN SADURNIÑO / LA VOZ

SAN SADURNIÑO

JOSÉ PARDO

El documento se aprobó por unanimidad en el pleno de la corporación

29 ene 2023 . Actualizado a las 22:04 h.

El pleno municipal de San Sadurniño aprobó el jueves, por unanimidad, su cuarto Plan de Igualdade de Oportunidades entre Homes e Mulleres. Un documento que, según informa el propio Concello, «funcionará como guía de acción pública durante os próximos catro anos».

En el texto introductorio del documento, que fue presentado en el pleno por la concejala del Área de Igualdade, Araceli Bellas, se subraya que este plan «representa o firme compromiso de manter as políticas de igualdade como unha liña estratéxica central na acción de goberno». Y se apunta, además, el deseo de dar continuidade «a un modelo de gobernanza, do que podemos afirmar, con orgullo, que o feminismo e a inclusión constitúen xa un sinal de identidade das nosas políticas municipais».

Líneas de actuación

En las líneas de actuación propuestas a través del documento recién aprobado está la de «proseguir coa integración da perspectiva de xénero en todos os ámbitos da Administración municipal, a promoción do empoderamento feminino e a participación da muller na vida social e política».