Narón, Fene y San Sadurniño entran en Vilas en flor

Pontedeume también ha sido distinguido en esta edición del certamen

En el caso de Fene, el jurado destacó el cuidado de las zonas verdes
En el caso de Fene, el jurado destacó el cuidado de las zonas verdes

NARÓN

Los concellos de Narón, Fene, Pontedeume y San Sadurniño ya forman parte del club Vilas en flor, un proyecto coordinado por la Fundación Juana de Vega que reconoce «as políticas de posta en valor de espazos públicos urbanos por medio de flor e planta, coa finalidade de mellorar a calidade de vida da poboación, e as accións de difusión e concienciación veciñal arredor da sostibilidade ambiental», como indican desde San Sadurniño, uno de los premiados.

El jurado de la tercera edición del certamen ha distinguido a Narón con dos Flores de honra (el máximo galardón son cinco). Valora el alto número de parques de la ciudad, «extremadamente coidados», y la gran superficie reservada en el municipio a zonas verdes. Destaca el paseo litoral de la ría, «moi coidado e conectado coas áreas poboadas por diferentes accesos», o las rutas de senderismo existentes. La regidora naronesa, Marián Ferreiro, valoró el distintivo, «que recoñece o intenso labor que se leva a cabo durante todo o ano para manter en condicións óptimas as zonas verdes da cidade, e incrementalas con novos proxectos, como a unión dos paseos de Freixeiro e Xuvia polo borde litoral, e outros que están relacionados coa xestión sostible, a educación ambiental e a concienciación cidadá».

Fene ha recibido dos Flores de honra. El tribunal resaltó «a recuperación para espazo público das ribeiras do río Cádavo e o especial interese do recinto memorando dos escritores galegos, e do parque situado baixo a ponte da autoestrada», que calificaron de «estupendo e coidadísimo». Subrayan «a recuperación de varias zonas de parque» y otras medidas del área de Servizos, que dirige María del Mar Piñeiro, «para coidar exemplares arbóreos moi interesantes».

Pontedeume cuenta con dos Flores de honra. Y San Sadurniño ha logrado un distintivo. El jurado reconoce los jardines municipales como «a zona verde máis importante, coidada, aínda que falta enriquecela para recuperar o seu estado orixinal». Elogia las actuaciones del paseo fluvial, como los senderos, el arboreto o la huerta de frutales.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

Narón, Fene y San Sadurniño entran en Vilas en flor