La iniciativa «Fálame» de San Sadurniño opta a un premio europeo en Suiza

La responsable del aula CeMIT y dos vecinas presentan el jueves el proyecto en Ginebra


SAN SADURNIÑO

El proyecto Fálame de San Sadurniño, impulsado por el aula CeMIT, que dirige Camen Suárez, opta hoy en Suiza a uno de los premios europeos del programa ACTing, «orientado á posta a proba de técnicas para un envellecemento activo a través das novas tecnoloxías». Suárez ha viajado a Suiza con Cruz Piñón y Consuelo Picos, dos de las vecinas que «máis se implicaron» en esta iniciativa, una de las ocho preseleccionadas entre las 36 puestas en marcha en España, Italia, Rumanía y Suiza. Las tres realizarán una presentación en inglés.

Suárez destaca el carácter colaborativo de Fálame, «que pertence ás máis de 230 persoas que teñen participado, con máis de 700 historias e máis de 400.000 páxinas ou fotografías vistas». Antes de salir hacia Ginebra declaró: «Chegar ata aquí en un éxito (...). Temos que sentir orgullo de que unha iniciativa humilde, dun lugar pequeno e en galego, represente a España neste concurso».

La Comisión Europea financia el programa ACTing, que «ensaia e pon en común ferramentas e ideas que combinen o envellecemento activo e a superación da fenda dixital, que afecta máis aos maiores».

Conoce toda nuestra oferta de newsletters

Hemos creado para ti una selección de contenidos para que los recibas cómodamente en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

La iniciativa «Fálame» de San Sadurniño opta a un premio europeo en Suiza