Todos los grupos aprobaron la moción de los socialistas para reivindicar que se recuperen los servicios
28 ene 2022 . Actualizado a las 05:00 h.
Todos los grupos de la corporación municipal de Pontedeume respaldaron la moción del gobierno socialista para reclamar de nuevo a la Xunta mejoras en el transporte interurbano. El Concello apoya las reivindicaciones de los vecinos «para mellorar a prestación do servizo» e insta al Gobierno autonómico a «solucionar unha situación caótica do transporte público no municipio».
PSOE, PP y BNG instan a la Xunta a «atender as demandas das persoas afectadas pola redución de frecuencias e horarios das liñas de autobús nas comarcas, coa recuperación dos servizos que ofrecía a anterior empresa». A mayores, solicitan más horarios para incentivar el uso del transporte público, y demandan «a gratuidade do servizo para o alumnado de Secundaria e Bacharelato, na ruta do seu domicilio ao centro escolar». Esgrimen que son menores que edad, «que ven minguados os seus dereitos de protección e non discriminación». La corporación eumesa demanda a la Consellería de Infraestruturas e Mobilidade que ofrezca «información veraz sobre os horarios e frecuencias do servizo na páxina bus.gal e nas paradas dos autobuses».
El ejecutivo local recuerda que los problemas comenzaron hace más de un año, con el cambio de adjudicataria del transporte interurbano. Hace dos semanas, representantes de 11 municipios de Ferrol, Eume y Miño se reunieron en Pontedeume para tratar este tema y plantear estas mismas reivindicaciones a la Xunta.