Malestar entre los vendedores por la suspensión del mercado de Ortigueira del jueves 29

A. F. C. ORTIGUEIRA / LA VOZ

ORTIGUEIRA

ANGEL MANSO

Consideran que este año, sin fiestas debido a la pandemia, podría celebrarse, y el alcalde se aviene a trasladarlo a otro día

20 jul 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

A los vendedores que acuden cada jueves a la Alameda de Ortigueira les ha molestado, sobre todo, lo que ven como «unha falta de respecto e consideración» por parte del Concello, que decidió, de manera unilateral, suspender el mercado del día 29. Los feriantes consideran que este año, sin fiestas debido a la pandemia, podría celebrarse. «Xa sabemos que un ano normal, co espazo físico ocupado polos palcos e as atraccións, non pode facerse aquí, pero este ano pedimos sensibilidade por parte do Concello, e nin sequera se nos escoita», reprocha Quique Fojón, horticultor.

«Nin se nos consultou nin se nos deu ningunha alternativa. O mercado non só serve para ir comprar, exerce de atractivo para o turismo. Non entendemos que ese día se nos aparte, cando se pode compatibilizar perfectamente coas terrazas da hostalería», añade este productor. Ramón Peña, de la panadería Maruxa, de Espasante, comparte el malestar, «por que non se buscou unha alternativa: cambialo de ubicación ou de día». Entiende «que existe unha tradición», pero no que se adopte una decisión sin tener en cuenta al sector.

El alcalde justifica la suspensión «porque é o día da Patrona, espérase moita xente e, por razóns de organización e seguridad, hai que evitar o mercado». Juan Penabad Muras comprende la postura de los vendedores, recuerda que fue de los primeros concellos de la comarca en reanudar los mercados, reconoce que «os feirantes colaboraron moito» y remarca que «o Concello axudoulles en todo momento». De hecho, se aviene a trasladar la cita del día 29 a la víspera o al fin de semana. «A proposta terá que saír deles, se se pode facer outro día eu non teño problema», concluye el regidor.