La iglesia de San Nicolás de Neda, del siglo XIV, afronta la última fase de su restauración

La rehabilitación del templo está prácticamente terminada, a falta de completar la recuperación del Retablo del Cristo


ferrol / la voz

La parroquia de San Nicolás de Neda afrontará el año próximo la última fase de la rehabilitación integral del templo, construido en el siglo XIV. «Nestes momentos, gracias a Deus -señala el párroco de las cuatro parroquias nedenses, Ramón Antonio López Rodríguez-, podemos dicir que, despois de moitos anos de traballo e de esforzos, a restauración da igrexa está practicamente completada. Aquí, a día de hoxe -explica-, o único que nos faltaría sería completar a restauración do retablo do Cristo e acometer, tamén, en canto houbese recursos e autorización de Patrimonio, a rehabilitación do sepulcro do cabaleiro Esquío, que é unha auténtica marabilla».

«De feito -comenta el sacerdote- estamos a falar dun dos poucos sepulcros medievais galegos que conserva, e en moi bo estado, restos da súa policromía orixinal, cousa que se faría claramente visible en canto se restaurase. E xa non digamos a pedra armeira situada sobre o xacente, que segue amosando, cun gran estado de conservación, a historia do seu liñaxe».

De cara al año próximo

Tras «o parón que trouxo consido, para todo, o covid», Ramón Antonio López Rodríguez confía en que el año próximo, «en canto se poidan reunir algúns recursos económicos, porque o que tiñamos xa está todo máis que esgotado», la parroquia de San Nicolás pueda completar la restauración de un templo medieval que es una de las grandes joyas arquiectónicas de la Diócesis de Mondoñedo-Ferrol. Un templo estrechamente vinculado, además de a la memoria de los Esquío, al pasado de la villa.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
9 votos
Comentarios

La iglesia de San Nicolás de Neda, del siglo XIV, afronta la última fase de su restauración