Marián Ferreiro presenta el día 14 su candidatura de TeGa: «Somos un equipo unido»

La Voz NARÓN / LA VOZ

NARÓN

Marián Ferreiro, alcaldesa de Narón
Marián Ferreiro, alcaldesa de Narón JOSE PARDO

Afirma que «queremos seguir construíndo cos naroneses o mellor dos futuros»

06 abr 2023 . Actualizado a las 22:50 h.

A través de una cena en el pabellón Campo da Serra, Marián Ferreiro presentará el próximo viernes 14 de abril su candidatura a la alcaldía de Narón por Terra Galega. Acompañada por afiliados y simpatizantes, la actual regidora se lanzará a la reelección para el 28 de mayo. El acto de presentación, a las 21.30 horas, irá seguido de una cena de confraternidad, en la que intervendrá el secretario xeral de la formación y exconcejal de TeGa, Guillermo Sánchez Fojo.

Además, acudirá el responsable local del partido Ibán Santalla y el resto de los concejales de un gobierno que se mantiene en minoría con 10 ediles en una corporación de 21 (tras la dimisión de los tres representantes del PSOE). Según adelantó Marián Ferreiro, «somos un equipo unido, no que temos moi claro o que queremos para seguir construíndo xunto coas naronesas e os naroneses o mellor dos futuros para a oitava cidade de Galicia».

Según la candidata y actual alcaldesa, «Terra Galega é unha formación avalada por moitos anos de traballo e na que non temos que someternos a indicacións de órganos superiores do partido, o que nos permite tomar decisións cunha liberdade absoluta e traballar totalmente centrados na veciñanza de Narón».

A través de un comunicado, aseguró sentirse «orgullosa do equipo co que concorremos ás eleccións de maio, integrado por mulleres e homes que viven en Narón, coñecen o presente da cidade e miran cara ao futuro coa ilusión precisa para continuar sendo un referente no ámbito industrial, deportivo ou cultural».