Marián Ferreiro será de nuevo candidata de Terra Galega a la alcaldía de Narón

La Voz NARÓN

NARÓN

Marián Ferreiro, candidata por Terra Galega a la Alcaldía de Narón
Marián Ferreiro, candidata por Terra Galega a la Alcaldía de Narón Cedida

Fue elegida por unanimidad en la asamblea xeral y sin rival en primarias

24 feb 2023 . Actualizado a las 22:31 h.

Marián Ferreiro Díaz volverá a presentarse como candidata por Terra Galega a las elecciones municipales de mayo. La aspirante a la alcaldía de Narón, que ya ostenta el mando del Concello desde 2017, fue elegida por unanimidad en la asamblea xeral de TeGa celebrada este jueves en la sede de A Solaina. Su candidatura fue además la única presentada al proceso de primarias.

Ferreiro accedió a la alcaldía en sustitución de José Manuel Blanco en 2017, cuando él renunció. Anteriormente ejerció como concejala de Cultura y primera teniente de alcalde. Y en las elecciones de 2019 logró de nuevo el bastón de mando, con 10 concejales para Terra Galega en una corporación de 21.

La candidata reconoció que «é para min unha verdadeira satisfacción continuar traballando na cidade na que nacín e vivo, mantendo con orgullo o seu espírito máis vivo que nunca, aquel dos nosos ancestros, e tamén avanzando cara o mellor dos futuros que poidamos deseñar entre todas e todos». Y destacó que tanto ella como sus concejales «temos un contacto permanente durante todo o ano cos veciños, a diferencia daquelas formacións que apuran os meses previos ás eleccións para escoitalos e ofrecer todo aquilo que en tres anos e medio non fixeron por esta cidade». Añadió que «nin sequera as barreiras que nos impoñen partidos con representación nas administracións supramunicipais impedirán que continuemos traballando e loitando polos dereitos dos naroneses».

El secretario xeral de TeGa, Guillermo Sánchez Fojo, y el responsable local de la formación, Ibán Santalla, destacaron la labor de Ferreiro en los últimos cuatro años «á fronte dun equipo unido e implicado no mellor dos futuros para Narón, coa vontade da candidata e alcaldesa para continuar liderando ese equipo, que ten sobradamente demostrada e consolidada a súa experiencia no goberno local e que continúa coas mesmas ganas e ilusión que o primeiro día».