La prueba «21 Leguas de Narón» recorrerá 101 kilómetros por la comarca

La Voz NARÓN

NARÓN

CEDIDA

Tendrá lugar los días 8 y 9 de octubre del 2022

30 nov 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Corriendo o en bicicleta de montaña. Por delante, 101 kilómetros. Y 24 horas. Es la carrera presentada ayer en el Pazo da Cultura y que implica la colaboración de administraciones locales y la Armada, bajo el título «21 Leguas de Narón». La prueba deportiva tendrá lugar los días 8 y 9 de octubre del 2022, y supondrá meses de planificación y tareas organizativas para esa primera edición.

La alcaldesa de Narón, Marián Ferreiro encabezó la presentación de la cita deportiva, acompañada por el edil de deportes, José Oreona; el presidente de la Asociación 21 leguas, Óscar Somorrostro, y el coronel jefe de la Junta de Educación Física y Deportes de la Armada, José Luis Torres.

Ferreiro destacó que, «a maiores do que suporá no ámbito deportivo, tamén será unha excelente oportunidade para promocionar novamente o noso patrimonio, o de Narón e o dos concellos de Valdoviño e Ferrol, por donde discurre o tramo que percorrerán os deportistas a pé ou en bicicleta de montaña».

Trazado

Somorrostro avanzó que se tratará de un circuito circular con salida y meta en Xuvia, con accesos fáciles que permitirán gestionar «a gran afluencia de xente que se espera». Consta de tres partes diferenciadas, esto es, «unha urbana que sae polo Camiño de Santiago e inclúe o patrimonio militar e industrial, polo Arsenal, Armada, Navantia, o Porto de Ferrol; a segunda zona é a máis ampla, pola Costa Ártabra, unha paraxe espectacular pola zona costeira e o final da proba é dende Valdoviño ata Xuvia, a zona máis agreste, de monte e río, característica do noso entorno e quizáis a máis dura porque moita xente vaina facer de noite», señaló el titular 21 Leguas.

En esa misma línea, el coronel jefe de la Armada calificó de «espectacular» el recorrido y aseguró que actualmente hay «mucha demanda de este tipo de pruebas».