Entra en vigor el nuevo contrato de recogida de residuos urbanos en Narón

La voz NARÓN

NARÓN

JOSE PARDO

Reforzará los desbroces en el rural y la limpieza en los polígonos industriales

09 ago 2021 . Actualizado a las 21:42 h.

El Concello de Narón informó de la entrada en vigor del nuevo contrato de Recogida de Residuos Sólidos Urbanos (RSU) y limpieza viaria, adjudicado a la empresa Urbaser por 30 millones de euros. El concejal de Servicios, Ibán Santalla, destacó que «parte das melloras contempladas nese novo contrato xa se están aplicando e o resto implantaranse progresivamente, co fin de mellorar este servizo tanto na zona urbana como na rural».

Según destaca la administración local, una de las acciones más inmediatas es el refuerzo en los trabajos de desbroces que se acometen en la zona rural, para limpiar la maleza de los márgenes de los viales de titularidad municipal. «Dende hoxe os tractores que realizan estas tarefas estarán operativos tamén en horario de tarde, polo que os desbroces levaranse a cabo durante a mañá e a tarde este mes e tamén en setembro e, no caso de ser necesario, prolongaríase o servizo durante todo o día tamén no mes de outubro», explicó Santalla. El edil naronés abundó en que esta semana los tractores están trabajando en las parroquias de San Mateo, Pedroso y Sedes y que a medida que avancen las semanas se irán desplazando a otras parroquias hasta completar todos los núcleos de la zona rural, porque, a su entender, «esta é unha das melloras máis importantes do novo contrato porque é fundamental ese labor que permite mellorar a seguridade viaria e tamén reforzar a limpeza para reducir o risco de incendios». En este sentido, Santalla subrayó que los tractores están realizando actualmente una cuarta ronda de desbroces en las parroquias del rural y que se iniciaron a comienzos de año.

Feirón de Santa Icía

En base al nuevo contrato, operarios de la empresa adjudicataria se encargarán también de la limpieza de la zona en la que se realiza el primer domingo de mes el feirón de Santa Icía, tras hacerse cargo el Concello del desarrollo de la popular cita mensual que antes gestionaba la asociación de vecinos de A Solaina. Santalla indicó que «as melloras a aplicar iranse vendo paulatinamente, coa chegada tamén nas vindeiras semanas dunha varredora eléctrica e co incremento en dúas persoas máis do equipo de persoal de limpeza viaria, que estaba formado por dez persoas e pasa a ser de doce na zona urbana e nos polígonos industriais de A Gándara, As Lagoas e Río do Pozo».

Contenedor marrón

Ibán Santalla defendió el nuevo contrato porque, aseveró, «traballamos para mellorar os servizos que se ofrecen desde o Concello á cidadanía e este contrato vén a constatar esa vontade e esa aposta do goberno local por manter a nosa cidade nas mellores condicións de limpeza e tamén é unha firme aposta por fomentar a reciclaxe e a implantación de servizos como o contenedor marrón, a quinta fracción». Se refirió así el concejal de Servicios a los depósitos para materia orgánica -compuesta principalmente por restos de comida- de cara a cumplir la normativa medioambiental europea.