Ocho espectáculos culturales en espacios verdes en Narón

A.U.SERANTES FERROL / LA VOZ

NARÓN

O cantante ferrolán Roger de Flor
O cantante ferrolán Roger de Flor CESAR TOIMIL

El municipio acoge una edición más de su programa que arranca este domingo

29 jun 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

Una nueva edición, la quinta, del programa Verde que te quero verde, comenzará este domingo, día 4, en el municipio. El Padroado da Cultura de Narón convoca de nuevo una gran variedad de espectáculos, dirigidos a público familiar e infantil, en espacios verdes del concello.

La alcaldesa y la presidenta del Padroado da Cultura, Marián Ferreiro, y el concejal de Cultura, Guillermo Sánchez Fojo, dieron a conocer la convocatoria, que incluye un total de ocho espectáculos culturales los próximos cuatro domingos: «Trátase dunha proposta coa que novamente levamos á rúa os espectáculos culturais para que poidan desfrutar deles as veciñas e veciños, con propostas moi variadas e que se irán sucedendo como xa é habitual durante todos os domingos do mes de xullo».

La primera de las citas será este domingo en la plaza Irmáns Freire, en Xuvia, a partir de las dos y media de la tarde. Las actuaciones correrán a cargo de Oviravai y Roger de Flor y la Tribo: «Verónica Santalices, Laura Iglesias, Federico Wlicki e David Álvarez son os integrantes de Oviravai, que traerá a Narón o seu primeiro traballo As andanzas de Paio, no que se traballan temas como as cores, as estacións, as vogais… e se incide na transmisión de valores como a amizade, a solidariedade, o coidado do planeta…»