Ferreiro reclama a Feijoo un plan industrial comarcal, un centro de FP y uno de mayores en Narón

LA VOZ NARÓN

NARÓN

David Cabezón @ Xunta de Galici

La alcaldesa solicita al presidente de la Xunta ayuda para saneamiento y abastecimiento

17 feb 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

La alcaldesa de Narón urgió al presidente de la Xunta a poner en marcha «un plan industrial, que contemple apoio aos diferentes sectores activos, e que tamén se abran novas vías a outros que se poderían implantar nun futuro co fin de diversificar o tecido industrial e empresarial da comarca». Esta es una de las demandas que Marián Ferreiro le trasladó a Alberto Núñez Feijoo en la reunión celebrada ayer por la mañana en el pazo de Raxoi.

La regidora incidió ante el mandatario autonómico en la necesidad de «realizar un exhaustivo control das empresas que reciben subvencións das diferentes administracións, e impedir que, unha vez concedidas, poidan pechar e deslocalizar os seus negocios noutros países». Citó el caso de Poligal, que cerró en 2019 sus instalaciones de Narón y sigue operativa en Portugal y Polonia.

Ferreiro, que había solicitado el encuentro con Feijoo el año pasado, volvió a reclamar la construcción de un centro integrado de formación profesional, «que permita ampliar a actual oferta formativa de Narón, con dous certificados de profesionalidade, de transporte e loxística ou comercio internacional». La regidora ofreció a la Xunta los terrenos para poder ejecutar el proyecto.

También solicitó la creación de un centro integrado de atención a las personas mayores en la ciudad. En este asunto, «o presidente comprometeuse a realizar un estudo para coñecer cantas prazas se poderían concertar desde a Xunta para ofrecer aos veciños de Narón», según señaló Ferreiro al finalizar la reunión.

Transferencia de carreteras

En el encuentro también se habló de la posible transferencia de las carreteras de Cedeira y Castela al Concello, y del «esforzo inversor que cada ano realiza o Concello para continuar avanzando na implementación da rede de saneamento e abastecemento no municipio», actuaciones para las que la alcaldesa pidió ayuda de la Xunta.

Ferreiro agradeció la reunión y valoró el resultado «e a disposición de Feijoo a abordar e estudar os asuntos». Subrayó la importancia «da colaboración entre administracións para ofrecer aos veciños máis e mellores servizos, adaptados ás necesidades dunha cidade como Narón».