Narón colabora con nueve municipios de Mozambique aportando material de protección contra el covid-19

La iniciativa partió del Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade


Narón

Dotar de material de protección e higiene e implantar campañas de sensibilización en nueve municipios de Mozambique son los objetivos de una iniciativa del Fondo Galego de Cooperación e Solidariedade con el que ha colaborado el Concello de Narón. El consistorio naronés aportó 12.000 euros a un proyecto presupuestado en 18.126 euros. La concelleira de Benestar Social, Catalina García, explicó que la propuesta, que se canalizó a través de la Asociación Nacional de Municipios de Mozambique (Anamm) «permitiu axudar á poboación dos municipios de Maxixe, Maganja da Costa, Quelimane, Mocuba, Monapo, Angoche, Lichinga, Metangula e Cuamba, adquirindo e transportando a través deste proxecto no que participou Narón 10.000 máscaras, 900 barras de xabón e 45 baldes con billas, ao tempo que se informou á veciñanza das medidas preventivas que debían poñer en práctica para evitar contaxios polo covid-19».

Desde el Concello explicaron que los municipios en los que actuaron se escogieron por concentrar una mayor actividad de circulación de mercancías y de población, resultando susceptibles de registrar un mayor número de contagios. «Optouse por priorizar as comunidades desfavorecidas e os lugares máis expostos, como os mercados, as morgues, o transporte público ou os centros educativos», explicó García, que incidió en que los productos distribuidos siguieron las recomendaciones emitidas por el Ministerio de Sanidad del Gobierno de Mozambique y criterios de sostenibilidad.

Desde la Anamm destacan el elevado nivel de apropiación del proyecto por parte de la población local, pues se crearon comités de control para advertir a las personas que circulaban sin máscara. También colaboró la Policía Municipal, en coordinación con los grupos y con los líderes comunitarios: «é unha satisfacción ver como cunha aportación realizada dende o Concello podemos axudar a persoas que viven en países do terceiro mundo, como neste caso Mozambique, a dispoñer de medios de prevención fronte a esta devastadora pandemia. Quixemos aportar dende o Concello o noso gran de area para axudar ademais de ás nosas veciñas e veciños, a outras persoas e así se fixo, levando a cabo accións coma estas que fan que merezca a pena participar na vida política».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
1 votos
Comentarios

Narón colabora con nueve municipios de Mozambique aportando material de protección contra el covid-19