El pleno solicitará incluir proyectos de Narón en los presupuestos de la Xunta

A.U. NARÓN / LA VOZ

NARÓN

CEDIDA

El gobierno sacó adelante con el apoyo del BNG una moción para pedir fondos para varias obras

01 nov 2019 . Actualizado a las 22:46 h.

El gobierno local de Narón (TEGA y PSOE) aprobó, con el apoyo del BNG, en el pleno del jueves, una moción para solicitar a la Xunta que incluya en su Proxecto de Orzamentos para 2020 actuaciones para el municipio naronés, «un dos máis puxantes da provincia da Coruña». «Estase a constatar a discriminación que o goberno da Xunta amosa ao concello naronés», señala el ejecutivo de Marián Ferreiro.

Entre los proyectos que se pide incluir en los presupuestos autonómicos se encuentra «un centro integral de atención ás persoas maiores; un plan de inversións en melloras nos centros de ensino públicos de Narón; e un centro integrado de Formación Profesional no que se impartan as familias profesionais que non se están a ofertar noutros centros da comarca, e que facilitarían a inserción laboral da nosa mocidade nas empresas dos nosos polígonos industriais».

Renovación de aceras

El gobierno naronés también reclama contar con fondos gallegos para la «renovación das beirarrúas da Estrada de Cedeira dando solución aos problemas de accesibilidade en diversos puntos do treito que abrangue o primeiro quilómetro desta estrada por ambas beiras; un plan de inversións para o mantemento e reparación das vías públicas de titularidade da Xunta de Galicia que discorren polo concello; e un novo centro de educación infantil e primaria na zona do Alto».

Además, en el pleno fueron aprobados por unanimidad el Plan normativo municipal para el año 2020; el Regulamento de selección de persoal funcionario, interino e laboral; y la Ordenanza para a regulación do uso de infraestruturas do concello de Narón para a banda ancha.

A mayores, el gobierno local sacó adelante la aprobación inicial del Regulamento de Participación Cidadá con la abstención del BNG y del PP, así como la aprobación inicial de los Estatutos del Padroado de Deportes, en esta ocasión con el apoyo del PP y abstención del BNG.

Por mayoría se dio luz verde a una moción del PSOE sobre la política del Gobierno gallego en relación con el «abandono do medio rural galego e a problemática do aumento de poboación do xabaril». Por último, el bipartito aprobó la modificación de diversas ordenanzas fiscales del próximo 2020.