Suárez aprieta a Narón para que pague con urgencia el saneamiento

Beatriz García Couce
Beatriz Couce FERROL

NARÓN

JOSÉ PARDO

Marián Ferreiro insta a Augas de Galicia a desbloquear el convenio a tres bandas

28 abr 2018 . Actualizado a las 05:00 h.

«O tempo estase esgotando». El alcalde de Ferrol, Jorge Suárez, lanzó ayer ese mensaje a su homóloga de Narón, Marián Ferreiro, después de la reunión del consejo de administración de la empresa mixta de aguas, Emafesa. El concello vecino mantiene pendiente de pago facturas por valor de un millón de euros por la depuración de sus aguas residuales, y el regidor ferrolano insiste en que Narón tiene que pagar ya con urgencia ese abono, apelando además a la situación económica de Emafesa. «Temos que facer ese cobro porque é vital para a supervivencia da empresa», afirmó, para a continuación intensificar la presión. «Seguimos coa vía da negociación e o diálogo co Concello de Narón, reclamando a Augas de Galicia o que temos que reclamar, que é unha participación efectiva, pero non podemos agardar moito máis. Por moitas boas intencións e declaracións dos dous concellos, ese millón de euros por un servicio que se prestou está no debe de Emafesa», afirmó. 

Reclamación administrativa

Aunque recientemente había llegado a declarar que no descartaría recurrir incluso a la vía judicial para asegurarse ese cobro, ayer suavizó sus palabras. «Xa pasou un ano e seguimos mantendo unha excelente relación en outras materias, transporte e Edusi, pero nós temos que mirar polos intereses do Concello de Ferrol e, chegado o momento, si non se busca unha solución efectiva ao sistema de saneamiento, teremos que cando menos, facer unha reclamación administrativa», aseguró. «Eu coa alcaldesa de Narón quero escapar da vía xudicial polo interese das nosas veciñanzas por ser exemplarizantes e non chegar a esa situación, pero o tempo se está esgotando», advirtió.

«Nosotros queremos pagar, pero tenemos que tener ese convenio a tres bandas, con Ferrol y Augas de Galicia. El saneamiento es efectivo y tenemos que asumir los gastos, pero nosotros tenemos que defender también los intereses de nuestros vecinos. No es lógico que decidan dos sobre tres», respondió Marián Ferreiro.