Las materias son Xestión empresarial con software libre (ContaSol y FactuSol), Habilidades dixitais básicas (del que habrá dos turnos) y Marca persoal: diferenciándome nas redes
28 ene 2016 . Actualizado a las 05:00 h.Xestión empresarial con software libre (ContaSol y FactuSol), Habilidades dixitais básicas (del que habrá dos turnos) y Marca persoal: diferenciándome nas redes. Son las tres formaciones que impartirá el Concello de Narón enmarcada en el programa formativo Habilita 2016.
Está dirigido a vecinos sin empleo y mayores de 18 años. En total se ofertan cuarenta plazas que se cubrirán por orden de inscripción. El plazo de abre el día 1 de febrero y terminará el día 19. Los interesados deben dirigirse al Rexistro Municipal (8.30 a 13.30 horas) y cubrir un formulario que pueden recoger allí o descargarlo a través de la web (www.naron.es). «Con estes cursos cubriremos un total de 520 horas de formación, ofrecendo a posibilidade de que corenta persoas poidan iniciar ou mellorar os seus coñecementos na área de novas tecnoloxías e así ampliar as súas posibilidades de empregabilidade», destacó Natalia Hermida, concejala de Formación e Novas Tecnoloxías.