El alcalde de Mugardos firma el contrato de ampliación y reforma de la escuela infantil

La Voz MUGARDOS / LA VOZ

MUGARDOS

Rotonda de Franza, en Mugardos, en una fotografía de archivo
Rotonda de Franza, en Mugardos, en una fotografía de archivo CEDIDA

Con la empresa Eulogio Viñal Obras y Construcciónes

10 ago 2021 . Actualizado a las 05:00 h.

El alcalde de Mugardos, Domingo Deus, firmó ayer el contrato con la empresa Eulogio Viñal Obras y Construcciónes, adjudicataria de la reforma y ampliación de la escuela infantil municipal As Lagoas.

Tal y como se indica desde el Ayuntamiento, «o proxecto está cofinanciado polo Consorcio Galego de Servizos de Igualdade e Benestar da Xunta de Galicia, e foi adxudicado por 204.932,69 euros (IVE engadido). O prazo de execución é de 105 días naturais. A obra permitirá o aumento de diferentes espazos coma a cociña, o comedor, os vestiarios e as aulas para o alumnado».

Rebaja de las tasas

Además de la mejora de las instalaciones, el Ayuntamiento de Mugardos también ha anunciado una rebaja de la tasa en la escuela infantil municipal de As Lagoas, lo que, siempre según fuentes municipales, supondrá que más del 46 % de las familias usuarias de la instalación educativa no pagarán por este servicio en el curso escolar 2021-2022. El cambio que se ha ejecutado, detallan, «implica unha rebaixa media do 48,81 % no prezo da cuota, que en algunha unidade familiar pode chegar incluso ata o 69 %. Por exemplo, unha familia que paga 2.435 euros anuais pasará a abonar 740,50 euros».

La modificación de la denominada Ordenanza da Escola Infantil Municipal «inclúe a eliminación da matrícula (fixada en 135 euros anuais), a bonificación do 100 % da cuota para os usuarios con dous ou máis fillos no centro, e a bonificación do 20 % nos menús para familias monoparentais numerosas e segundos e sucesivos fillos».