La Xunta desbroza y limpia los márgenes de viales de la zona

A. URGORRI FERROL

MUGARDOS

En foto de archivo, la vía rápida Ares-Mugardos
En foto de archivo, la vía rápida Ares-Mugardos JESUS GARCIA

La próxima semana se actuará en la vía rápida de Ares y Mugardos

23 ago 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La Xunta continúa los trabajos de desbroce y limpieza de los márgenes de las carreteras autonómicas en varias comarcas gallegas, entre ellas, la de Ferrolterra. La próxima semana está previsto el desarrollo de estas tareas en la vía rápida de Ares y Mugardos, la VG 1.2.

La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade, a través de la empresa pública Seaga, viene realizando desde el pasado mes de mayo el acondicionamiento «nas franxas de dominio público en máis de 30 vías autonómicas das catro provincias, para previr lumes e reforzar a seguridade viaria».

Las tareas se centran en la retirada de especies pirófilas, «aquelas que son as máis propensas á propagación do lume, co fin de evitar incendios forestais».

También se acometen desbroces «para completar o traballo ordinario de conservación das estradas e reducir progresivamente o uso de herbicidas, dando cumprimento a un acordo parlamentario».

Además, «realízase o acondicionamento de zonas verdes e sendas peonís, para que estean en condicións axeitadas, pensando xa no incremento de uso que experimentan no verán».

Estas intervenciones, matizan desde la Consellería de Infraestruturas, «teñen como obxectivos potenciar o efecto cortalumes das estradas; aumentar a seguridade viaria, cunha maior visibilidade; e fomentar unha mobilidade máis segura e sustentable mediante as sendas e zonas verdes para o tránsito peonil».