Susana Seivane compone el himno de la Festa do Polbo de Mugardos

El Concello busca la declaración de la cita como de Interese Turístico Nacional


Mugardos

Este verano, la Festa do Polbo de Mugardos tendrá música propia. «Susana Seivane está traballando no estudio para compoñer e gravar o que será o himno da Festa do Polbo á Mugardesa. Neste 30 aniversario da festa, o Concello de Mugardos encargoulle á gaiteira a composición desta música, que pretende ser un himno propio e recoñecible dunha das grandes citas gastronómicas», anuncia la concelleira de Cultura y Turismo, Lola González.

La música de la célebre gaiteira gallega será también parte de la campaña con la que se pretende impulsar la candidatura de la celebración gastronómica como Festa de Interese Turístico Nacional. «Queremos que a nosa Festa do Polbo á Mugardesa sexa declarada de Interese Turístico Nacional e para elo iniciamos os traballos do expediente para acadar esta declaración. Convencidas como estamos da excelencia da nosa festa, estamos dando máis pasos para que sexa coñecida e recoñecida en todo o mundo», destaca la edila.

Desde el Concello reivindican que esta cita traspasa ya su carácter gastronómico para convertirse en una fiesta musical y de exaltación de la zona. Con la creación de la canción tratan de hacer hincapié en su relevancia cultural. «Este feito reivindica aínda máis o carácter festivo e cultural desta cita, que vai máis alá do gastronómico. A variada programación musical, a enorme participación veciñal ou as diversas actividades que se desenvolven durante todo o ano, demostran a importancia e a singularidade desta festa que ademais, desde 2020 terá himno propio», recalca González.

Música para bailar

La canción se dará a conocer próximamente y se escuchará no solo en la fiesta, sino en todas las actividades previas de promoción. «Nos identificará e faranos bailar coa alegría que caracteriza á Festa do Polbo».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
2 votos
Comentarios

Susana Seivane compone el himno de la Festa do Polbo de Mugardos