El Anpa del CEIP de Moeche pide que se desdoble el aula de infantil

LA VOZ MOECHE

MOECHE

JOSÉ PARDO

Educación ha denegado el desdoblamiento, que los padres demandan por calidad educativa y por el riesgo sanitario derivado del covid-19

10 jul 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

Educación ha denegado el desdoblamiento del aula de infantil del CEIP San Ramón, de Moeche, que el curso que viene tendrá 18 alumnos (siete de tres años, cinco de cuatro y seis de cinco). La Asociación de Nais e Pais de Alumnos (Anpa) pide que se divida en dos este ciclo, «por necesidade». «Primeiro, por calidade educativa, xa que é unha aula que acolle 18 nenos de tres idades diferentes, cantos menos nenos mellor atendidos, e ademais hai alumnos con necesidades específicas que esixen atención máis personalizada», esgrimen.

A mayores, apuntan «unha cuestión de saúde, polo covid-19». Explican que las aulas «non teñen o tamaño necesario para garantir as distancias de seguridade con tantos nenos». Y recuerdan que cumplen los requisitos fijados por Educación, que permite agrupar a niños de diferentes niveles en una unidad «cando o número é igual ou inferior a 14». En este caso, hay 18 menores matriculados.