Moeche derrocha pasión por el mundo equino en una tradición secular

A.C. MOECHE

MOECHE

JOSÉ PARDO

El Concello prepara el terreno, gestiona el vallado y se ocupa de la ambulancia y de coordinar la labor de Protección Civil

21 abr 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Para la alcaldesa, la nacionalista Beatriz Bascoy, la Feira do 23 de Abril «reflicte a paixón polo mundo dos cabalos que se vive no municipio e que vén avalada por unha tradición secular, ademais de dar a coñecer Moeche desde sempre». Se trata del evento más multitudinario de los que se celebran en este concello a lo largo del año -destacan el Festival Irmandiño, el Slálom o la más reciente Feira do Queixo-, que ayuda a explicar, según la regidora, la apuesta del Ayuntamiento «pola modernización e remodelación, en diferentes fases, do conxunto feiral, un proxecto que botou a andar no 2016 e que debe incluír un equipamento adecuado de instalacións cabalares que faga, se cabe, máis grande esta feira, e permita desenvolver outros eventos [equinos] durante todo o resto do ano».

De la organización se ocupa la Asociación Ecuestre 23 de Abril. Y el Concello, además de aportar 6.000 euros, a través de un convenio con la entidad, se encarga de gestionar la presencia de la ambulancia, los voluntarios de Protección Civil -este año acudirán las agrupaciones de As Pontes, Narón, Neda, Valdoviño y Mugardos, que regulan el aparcamiento-, la preparación de los terrenos y las vallas. En la reunión mantenida hace unos días por Bascoy con el sargento de la Benemérita, representantes de Protección Civil y de la empresa que ha elaborado el plan de prevención se perfiló el dispositivo de seguridad.

Ayuda desinteresada

El Concello agradece la implicación de agentes y voluntarios y elogia el trabajo de la asociación organizadora, «e dun amplo equipo humano que axudará, desinteresadamente, a que todo vaia ben; o seu labor é imprescindible para poder levar a cabo un evento destas características, ao que acoden milleiros de persoas». La regidora alude a la asistencia de aficionados al mundo ecuestre de toda Galicia, el norte de Portugal y Asturias. Y resalta que «durante o día pódense contemplar fermosos exemplares de cabalos e eguas, e gozar de distintas actividades como carreiras de velocidade, probas de andadura, trote ou de carros, con atractivos premios». Además del Concello, también se refiere a la colaboración que presta la Diputación Provincial de A Coruña.

La alcaldesa pide «a máxima colaboración da veciñanza, os visitantes e os participantes, co obxectivo de que o 23 de Abril volva ser o que é sempre, un éxito».