Afectados recabarán firmas en la Feira do Queixo de Moeche para exigir el servicio de pediatría

LA VOZ MOECHE

MOECHE

CÉSAR GALDO

Demandan que se restablezca la atención en los cuatro concellos, por parte de un especialista

12 mar 2019 . Actualizado a las 05:00 h.

Familias afectadas por la centralización, en San Sadurniño, del servicio de pediatría para los menores de este municipio, Moeche, Cerdido y As Somozas, acudirán el domingo a la Feira do Queixo de Moeche, donde instalarán una mesa para recabar firmas para exigir que se recupere la atención en los distintos centros de salud y a cargo de especialistas. «O problema segue igual e xa vai para dous meses. En Cerdido xa comezaron, desde o Concello, a recoller sinaturas», indicaba ayer una madre de Moeche.

El jefe del Área Sanitaria de Ferrol, Ángel Facio, ha respondido a las reclamaciones individuales presentadas por los progenitores. En la contestación recuerda que el pasado 15 de enero «a pediatra asignada ao servizo de atención primaria de San Sadurniño tomou posesión como persoal estatutario fixo [tras aprobar a correspondente oposición] noutro concello da área». «Ante a falta de pediatras nas listaxes de contratación -abunda-, para garantir a asistencia aos nenos e nenas dos catro concellos adscritos ao servizo, solicitouse a colaboración voluntaria de diversos profesionais que prestan asistencia pediátrica noutros servizos de atención primaria» de la zona.

Facio explica que «para poder conciliar o seu traballo e prestar asistencia aos nenos en San Sadurniño estableceuse, mentres non se poda dar cobertura á praza, a presenza de persoal facultativo para asistir aos nenos no centro de saúde de San Sadurniño de 9.00 a 13.00 horas». Antes, la pediatra, especialista, se desplazaba un día a la semana a cada localidad. Padres y madres exigen que se restablezca esta situación.