La Diputación financia vehículos para el SAF de Ortigueira, As Pontes, As Somozas y Mañón

LA VOZ AS PONTES

MAÑÓN

JOSE PARDO

Van destinados a los desplazamientos del personal del Servizo de Axuda no Fogar

15 dic 2023 . Actualizado a las 05:00 h.

La Diputación financia la compra de diez vehículos para los desplazamientos del personal del Servizo de Axuda no Fogar (SAF) de otros tantos concellos. En la comarca se benefician los ayuntamientos de As Pontes, As Somozas, Ortigueira y Mañón. El presidente provincial, Valentín González Formoso, destacó que se da respuesta a una de las principales demandas de los gobiernos locales.

Mar García Vidal, diputada de Política Social, señaló que «este problema ten especial incidencia nos municipios rurais, onde hai maior dispersión da poboación, o que obriga ás profesionais do SAF a percorrer unha cantidade considerable de quilómetros, o que ata agora se viña asumindo con vehículos particulares».

La política destacó la apuesta de la Administración provincial por los servicios sociales: «O orzamento total de acción social para o ano 2024 supera amplamente os 24 millóns de euros, que permitirán financiar máis de 411.000 horas de Servizo de Axuda no Fogar e a contratación de 179 profesionais deste sector nos concellos de menos de 20.000 habitantes da provincia».