La estación ornitológica de Bares se hace aún más atractiva

La Xunta ha mejorado las instalaciones, en un enclave privilegiado y en las que se puede pernoctar


Mañón

El delegado territorial de la Xunta en A Coruña, Ovidio Rodeiro, visitó la estación ornitológica de Estaca de Bares, un centro de observación de aves dependiente da Consellería de Medio Ambiente, y en el que la Xunta ha invertido cerca de 2.000 euros en tareas de mantenimiento y conservación. Rodeiro estuvo acompañado por el alcalde de Mañón, Alfonso Balseiro, y por la jefa territorial de Medio Ambiente en A Coruña.

Desde la Xunta se explica que «a Estación Ornitolóxica de Estaca de Bares é unha instalación dependente do Servizo de Conservación da Natureza da Coruña. É de uso público, previa solicitude e autorización do propio servizo. Pódese pernoitar nela, cun número máximo de persoas de catro. Dispón de cociña, aseo, baño, auga quente e liteiras para descanso».

Situada en el lugar de Muíños, en la parroquia de Bares (concello de Mañón), «é un edificio de pedra construído case ao bordo dun cantil de ao redor de quince metros de altura sobre o mar. A punta de Estaca de Bares é unha excepcional atalaia para observar as trasfegas das aves mariñas».

Su importancia como observatorio de aves radica en su situación geográfica. «Non só é o cabo máis setentrional da península Ibérica, senón que practicamente áchase no extremo noroccidental desta. O resto do litoral cantábrico carece de puntas máis avanzadas, e ten, en xeral, un carácter rectilíneo que suma preto de 350 millas de extensión. Este cabo atópase na ruta habitual de migración de moitas especies de aves mariñas», destacan desde el Gobierno gallego.

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
0 votos
Comentarios

La estación ornitológica de Bares se hace aún más atractiva