Medio Ambiente firma la compra de tres parcelas de las Fragas do Eume, un total de dos hectáreas

LA VOZ FERROL

FERROL CIUDAD

La conselleira de Medio Ambiente (en el centro de frente), en la firma de la compraventa de tres parcelas, ayer en la notaría de la calle Dolores, en Ferrol
La conselleira de Medio Ambiente (en el centro de frente), en la firma de la compraventa de tres parcelas, ayer en la notaría de la calle Dolores, en Ferrol JOSE PARDO

La conselleira avanza que este mes se formalizará la adquisición de otras tres fincas en el parque

17 feb 2024 . Actualizado a las 05:00 h.

La conselleira de Medio Ambiente, Ángeles Vázquez, se desplazó ayer a Ferrol para firmar la escritura de compraventa de las primeras tres parcelas que compra la Xunta con cargo a la partida de 1,1 millones de euros, de fondos europeos, consignada para ampliar la superficie pública del parque, tras la aprobación del Plan Reitor de Usos e Xestión (PRUX). Las fincas, ubicadas en Cabanas y As Pontes, suman algo más de dos hectáreas.

La vicepresidenta segunda explicó que este mes se formalizará la adquisición de otras tres parcelas, por tres hectáreas. «O obxectivo da compra —explicó— é realizar actuacións de conservación e restauración de zonas de máximo interese ecolóxico, eliminando e retirando especies invasoras e mellorando a continuidade das masas de frondosas autóctonas». La Xunta, destacan desde Medio Ambiente, considera «de vital importancia a realización de actuacións que persigan tanto incrementar a superficie pública de bosques e a súa recuperación, como asegurar a conservación da natureza».

Sobre los precios, Vázquez recalcó: «Son os de mercado, máis o que establece a Xunta, con acordos cos propietarios [...]. A Administración ten que velar polos intereses de todos». De las obras del vial de acceso Caaveiro dijo que, en esta primera fase, se limpiarán las cunetas y se rebacheará, «para evitar accidentes e facilitar o tránsito». Añadió que estará lista antes de Semana Santa y que será necesaria una segunda fase, «cunha obra que perdure no tempo». Justificó que la Xunta actúe porque «a imaxe non é a mellor» y choca con el propósito de la Xunta de «desestacionalizar o turismo». 

La conselleira insistió en que «a única Administración que acreditou que non é titular desa vía foi a Xunta». «Se a Deputación xestiona o mosteiro, o lóxico é que a estrada tamén», apuntó. Y agregó que volverán a sentarse con la Administración provincial para tratar de dirimir la titularidad de la vía.