Enfermeras dispuestas a hacer del Inferniño y el Ensanche A un barrio supersaludable

La Voz FERROL / LA VOZ

FERROL CIUDAD

Las enfermeras presentaron la guía en el centro carvalcho calero
Las enfermeras presentaron la guía en el centro carvalcho calero JOSE PARDO

Un grupo de profesionales especialistas en Enfermería Familiar del área de Ferrol han creado una mapa de recursos para cuidar la salud

02 feb 2024 . Actualizado a las 10:00 h.

En el marco de un proyecto global de promoción de la salud en el barrio del Ensanche A y O Inferniño, un grupo de enfermeras especialistas en Enfermería Familiar del área sanitaria de Ferrol presentaron este jueves, en el centro Carvalho Calero, un mapa de activos saludables de la zona.

Según explican, se trata de una guía que aglutina los recursos del barrio relacionados «coa saúde, co ocio e o deporte, coa espiritualidade, co tecido asociactivo, cos servizos e a economía, e coa educación e a cultura», como, por ejemplo, «asociacións de pacientes, lugares onde facer exercicio ou espazos verdes para pasear».

Además, destacan que este mapa «é un mecanismo a través do cal un profesional da saúde e un paciente identifican xuntos actividades da comunidade para mellorar a súa saúde e o seu benestar. O piar fundamental deste proxecto é a pretensión de impulsar a gobernanza local en saúde, descentralizando con iso o papel das e os profesionais sanitarios, e cedendo o lugar protagonista á cidadanía».