La Mancomunidade de Ferrol lidera una red de Pobos de Surf

La Voz FERROL / LA VOZ

FERROL CIUDAD

CEDIDA

La integran la urbe naval, Valdoviño y cuatro municipios más

19 oct 2022 . Actualizado a las 22:47 h.

La Mancomunidade de Concellos da Comarca de Ferrol, en la que se integran Ferrol y Valdoviño, junto a los municipios de Carballo, Getxo (Euskadi), Ribamontán al Mar (Cantabria) y Castrillón (Asturias) construirán una red de Pobos do Surf, que recibirá una ayuda económica del programa Experiencias Turismo España. Así lo avanzaron en la mañana de ayer el presidente de la Mancomunidade y alcalde ferrolano, Ángel Mato, y los regidores de Carballo, Evencio Ferrero, y Valdoviño, Alberto González.

Intervinieron en el Océano Surf Museo de Valdoviño, el único dedicado en España a este deporte, para informar de la concesión de una subvención próxima al medio millón de euros por parte del Ministerio de Industria, Comercio e Consumo que permitirá afrontar «este ambicioso proxecto turístico co respaldo dos fondos europeos Next Generation, y que liderará la propia mancomunidad».

Esta red pretende ser «unha nova experiencia a nivel país e unha ferramenta de traballo colaborativo na xestión sostible do turismo do de surf dun modo integral, fomentando a protección das ondas e da costa e a súa regulación».