La Xunta inicia las obras del primer albergue público de Ferrol con 60 plazas

Antía Urgorri Serantes
ANTÍA URGORRI FERROL / LA VOZ

FERROL CIUDAD

JOSE PARDO

«É unha infraestrutura necesaria para esta cidade», dijo Nava Castro

27 jul 2022 . Actualizado a las 23:03 h.

La Xunta ha iniciado las obras del que será el primer albergue público de Ferrol, situado en la Casa do Mar, en uno de los puntos de salida del Camiño Inglés. La directora de Turismo de Galicia, Nava Castro, presentó este miércoles junto a la delegada territorial de la Xunta en Ferrol, Martina Aneiros, y el presidente de la Autoridad Portuaria de Ferrol-San Cibrao, Francisco Barea, el inicio de los trabajos, en los que se invertirán 467.000 euros.

Castro indicó que el proyecto de reforma de la antigua Hospedería situada en el último piso de la Casa do Mar permitirá que «a cidade de Ferrol conte cun novo albergue para o aloxamento dos peregrinos que se acheguen a esta cidade. Sendo un espazo completamente idóneo xa que esta Casa do Mar é o punto de partida do Camiño Inglés».

Las instalaciones contarán con sesenta plazas, una de ellas adaptada, para el alojamiento de peregrinos del Camiño Inglés. En la planta inferior estará situado el acceso, la sala común y la oficina, y en la planta superior, los dormitorios y los aseos.

El nuevo albergue se sumará a los seis con los que cuenta la red pública en el Camiño Inglés, «a terceira máis transitada por aqueles que se achegan a Santiago a recoller a Compostela e unha das que nos últimos anos máis está a medrar, cun incremento do 25 % de peregrinos».

«É unha infraestrutura necesaria para esta cidade departamental, que por riba é un dos símbolos do Camiño Inglés, xa que era por Ferrol por onde chegaban por mar peregrinos do Norte de Europa e las illas británicas, para comezar aquí e rematar en Santiago», dijo la directora xeral de Turismo.

Mejores infraestructuras

Con este tipo de obras, incidió Nava Castro, «permitirán mellorar as infraestruturas para presentar unha oferta competitiva e de calidade a todos os peregrinos. De aí, que un dos obxectivos do Goberno galego sexa ampliar a rede de albergues e ir mellorando os actuais».

El inicio de la reforma de la Casa do Mar se ha retrasado en el tiempo debido a que la tramitación de las obras ha implicado a tres administraciones públicas diferentes, la Xunta, el Concello y la Autoridad Portuaria Ferrol-San Cibrao.