Francisco Conde, sobre la planta china de As Pontes: «É un proxecto no que levamos traballando un ano»

La Voz FERROL

FERROL CIUDAD

CESAR TOIMIL

El vicepresidente segundo y conselleiro de Economía indicó que la propuesta industrial se encuentra en fase de estudio. El interés de Sentury Tire en la antigua villa minera

19 ene 2022 . Actualizado a las 14:13 h.

De «proxecto importante e relevante para Galicia» calificó hoy el vicepresidente segundo y conselleiro de Economía, Empresa e Innovación, Francisco Conde, el interés de un grupo chino para la creación de una planta de ruedas en As Pontes. «Levamos preto dun ano traballando cos investidores para analizar a súa viabilidade e sobre todo para analizar todos os impactos que desde o punto de vista medioambiental e patrimonial poden garantir que realmente sexa un proxecto viable».

El impulsor de la factoría de fabricación de ruedas y neumáticos es la corporación asiática Sentury Tire, con presencia también en Tailandia y Estados Unidos. «É unha demostración clara de que Galicia está identificando oportunidades e que está sendo atractiva tamén para desenvolver novos investimentos», aseveró el conselleiro. «Imos seguir traballando nese estudo de viabilidade e colaborar cos investidores para identificar se este proxecto pode ser viable e polo tanto a xeración de oportunidades e creación de emprego e aproveitar todos os fondos europeos, tamén para que poda haber novos proxectos que xeneren emprego nun contexto de transción xusta onde temos que identificar esas novas oportunidades», subrayó.

Si el proyecto cristaliza, la inversión inicial prevista supera los 500 millones de euros, y los puestos de trabajo rondarían los 700.