La obra del río Sardiña completará el saneamiento de A Malata

Carla Elías Martínez
Carla Elías FERROL

FERROL CIUDAD

CESAR TOIMIL

Augas de Galicia y el Concello invertirán unos 900.000 euros para que la depuración total sea una realidad en 2022

06 oct 2021 . Actualizado a las 21:01 h.

«Levamos falando desta actuación dende que chegamos ao goberno no 2019, actuación que consideramos fundamental para continuar cunha débeda que temos cos nosos veciños que é o saneamento da ría», destacó el concejal de Urbanismo de Ferrol, Julián Reina, sobre la obra del margen izquierdo del río Sardiña, que culminará la depuración de la zona. «É unha actuación que vai completar o saneamento na ensenada da Malata. Estamos a falar dun convenio con Augas de Galicia que contempla unha obra de 900.000 euros», explicó.

El documento se llevó a pleno y fue aprobado con los votos a favor de PSOE, PP y FeC. El BNG votó en contra.

Reina recordó que la fórmula de financiación ya se acordó cuando se iniciaron los contactos para avanzar en el proyecto. «Según xa anunciaron no seu momento a Conselleira de Infraestruturas e o alcalde, Ángel Mato, estará cofinanciada, por unha banda, pola Consellería a través do Fondo Europeo de Desenvolvemento Rexional, e por parte do noso Concello, en función do falado xa cando estabamos a rematar as obras do saneamento da Malata, asumirá 270.000 euros, que o que nos tocará segundo a programación da obra, no ano 2022», desgranó el responsable del área de Urbanismo.

¿Cómo será la aportación de cada administración? Augas de Galicia se encargará de la licitación y ejecución de las obras, «aínda que existirá un órgano de coordinación por parte do Concello e Augas de Galicia con fin de facer seguimento e supervisión», señaló. En cuanto a la financiación, el edil de Urbanismo explicó que el coste total, ya adelantado en su día por el alcalde, Ángel Mato, y la conselleira de Infraestructuras, Ethel Vázquez, se estima en 900.000 euros. El reparto se contempla en dos anualidades. Para la presente, Augas de Galicia destinará 31.500 euros, y en el 2022 la distribución de aportaciones será 270.000 por parte del Concello de Ferrol y 598.500 por la entidad pública empresarial. «Unha vez rematadas as obras, dende o Concello asumiremos a titularidade da infraestrutura», señaló Reina, que reiteró la máxima colaboración de la administración local para que termine esta parte de las obras de saneamiento. «Pola nosa banda toda a colaboración para que esta obra se execute canto antes e que os nosos veciños teñan por fin o servizo que se merecen», brindó el portavoz del gobierno.