Medicina Intensiva se acredita para la docencia, la tercera especialidad que lo consigue en un año

La Voz

FERROL CIUDAD

JOSE PARDO

Esta acreditación se suma a las de Anatomía Patolóxica y Microbioloxía

28 jul 2021 . Actualizado a las 23:19 h.

La especialidad de Medicina Intensiva del CHUF también se acredita para docencia, lo que implica que el próximo año podrá recibir residentes. Esta es la tercera acreditación para la docencia que especialidades del CHUF han logrado en solo un año. Medicina Intensiva se suma a Anatomía Patolóxica y Microbioloxía, sumando así un total de 23 especialidades acreditadas.

La acreditación implica «responder a un estándares determinados, que este departamento cumpre, no que se refire a recursos formativos e equipamentos, por exemplo». Este servicio «ten un cadro de persoal implicado na docencia que xa colabora dende hai anos en formación de grao e posgrao coa formación noutras especialidades xa acreditadas neste centro hospitalario. E, no tocante ós equipamentos conta en tódalas camas con monitorización continua, invasiva e non invasiva, e ventilación mecánica invasiva e non invasiva».

La responsable de esta especialidad, Isabel Diéguez, quiere «agradecer a tódalas persoas que fan posible esta acreditación», y añade que «é todo un reto e estamos moi ilusionados». Para terminar subraya, «a covid puxo de manifesto a necesidade de especialistas neste ámbito, e tamén de mellores espazos que esperemos traia consigo o Plan Director».