Se refuerza el transporte público entre A Coruña y Ferrol con otra línea

La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade ofrecerá desde el 5 de abril «unha solución adaptada ás necesidades en franxas horarias de alta demanda»


a coruña

La Xunta refuerza a partir del 5 de abril los servicios de transporte público dirigidos a los trabajadores que se desplazan desde Ferrol hasta A Coruña, con la incorporación de un segundo autobús de ida a primera hora de la mañana y nuevas paradas en el centro da ciudad. La Consellería de Infraestruturas e Mobilidade ofrece de esta forma, aseguran, «unha solución coordinada co Concello da Coruña e adaptada ás necesidades de transporte detectadas nesta liña en franxas horarias de alta demanda. As melloras deseñadas nestes servizos son froito dun traballo continuado desde a implantación do novo contrato, no que xa se introduciron melloras no pasado mes de febreiro».

Esta nueva línea, «estación de autobuses de Ferrol con A Maestranza sae ás 06.45 horas, dispón paradas na praza de Mina, Os Cantóns, Obelisco co Casino e A Maestranza. Ao tempo, mantense a liña actual de pazo da Merced (Neda) co campus de Riazor, que sae ás 06.25 horas e incorpora as paradas na Domus, a Casa dos Peixes e o Xeriátrico».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
8 votos
Comentarios

Se refuerza el transporte público entre A Coruña y Ferrol con otra línea