Mato pide a Feijoo una apuesta decidida por la eólica marina

El alcalde de Ferrol afirma que la instalación de un parque en las costas gallegas ayudaría a la diversificación industrial de la comarca


Ferrol

Un día después de que el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijoo, se reuniese en Madrid con la ministra de Transición Energética, Teresa Ribera, el alcalde de Ferrol, Ángel Mato, pidió al jefe del Ejecutivo autonómico una apuesta decidida por la eólica marina la comunidad. «Onte, coas declaracións da ministra Ribera, quedou claro que o Estado está disposto a traballar para que Galicia dispoña das mellores oportunidades para que se poidan instalar eses parques mariños e o que fai falla é un compromiso decidido xa neste intre por parte da Xunta para poder traballar co Goberno, e para que se eses investimentos que xa se comprometeron a facer empresas como Iberdrola o Greenalia se poidan convertir en realidade», afirmó el regidor. 

«A necesidade da diversificación industrial na nosa comarca ten que traducirse en cuestións concretas», advirtió Ángel Mato, quien reiteró su petición a Feijoo para que, además de ser consciente de la situación económica que atraviesa la zona, se «poña a traballar con urxencia para que non haxa limitacións e os parques mariños se poidan desenvolver nas nosas costas, donde por certo está o mellor recurso eólico de toda a península».

Conoce nuestra newsletter con toda la actualidad de Ferrol

Hemos creado para ti una selección de noticias de la ciudad y su área metropolitana para que las recibas en tu correo electrónico. Descubre nuestro nuevo servicio.

Votación
3 votos
Comentarios

Mato pide a Feijoo una apuesta decidida por la eólica marina