Estas Navidades cocina tus dulces

Carla Elías Martínez
Carla Elías FERROL

FERROL CIUDAD

@nika_lois

Nika Lois triunfa con sus recetas saludables y fáciles para todos los gustos

26 nov 2020 . Actualizado a las 13:29 h.

Mónica Lois (@nika_lois), xalleira afincada en Ferrol desde hace cinco años, se ha embarcado en la quimera de demostrar que es posible cocinar saludable, rico y rápido. Su perfil en Instagram lo ha convertido en una masterclass de recetas simples con las que trata de mostrar su propia rutina de alimentación. «Empecei xusto cando cheguei a Ferrol. Empecei a entrenar no ximnasio, no Altafit, e comecei a compartir receitas súper fáciles. A xente non cría que comendo ben, variado e cousas ricas, se puidera levar unha vida saudable. Non hai que pasar ganas de cousas para poder estar ben», defiende.

¿Qué tipo de recetas propone? «Todas súper fáciles, con ingredientes que ten todo o mundo nas casas e que non levan moito tempo de preparar», explica. Tras crecer en seguidores durante el confinamiento — «¡moitos donuts se fixeron! Foi cando empecei a subir seguidores», bromea— ahora se lanza al rato de que los dulces que comamos estas Navidades sean caseros y cocinados por nosotros mismos. «Abrín un reto cunha compañeira de Instagram, @entrefogonesnavideños, e estamos facendo receitas para navidades».

La primera propuesta es un delicioso brazo de gitano. «Hai que facer a masa con ovos, claras ao punto de neve e fas un brazo de xitano moi rico e saudable», reitera. Su poste estrella son unos Donuts de calabacín o calabaza que se tarda en cocinar «quince minutos». «A xente alucinou con que cun calabacín póidase facer unha receita doce», reconoce. O su carrot cake vegana.

Reconoce que tienen mucho más éxito las recetas dulces que las saldas. «A xente quere comer ben pero sen quitar o doce, interésase cada vez máis por facer receitas saudables», señala. Los platos más reconocidos de su recetario salado son un pollo relleno con jamón serrano y queso, y una pisa con masa casera, verduras y pollo.

«Facendo exercicio e comendo máis, pero mellor, podes baixar de peso sen pasar ganas»

Lois comenzó a compartir las recetes de lo que ella comía por diversión. Comenzó a asesorarse con un nutricionista para subir de peso a la vez que lo compaginaba con deporte. «Eu non son nin dietista nin nutricionista, gústame compartir o que eu como. E todo o que subo é explicando que nutrientes contén e a receita fácil», señala.

Su gran objetivo es desterrar falsos mitos —«estou todo o día recalcando que para comer ben non tes que comer todo o día polo cocido e brócoli», indica— y animar a la gente a cambiar sus hábitos, pero de una forma sana y divertida para que puedan mantenerlo en el tiempo. «Tes que comer de todo na súa xusta medida. Si queres baixar de peso non tes que contratar Herbalife nin toda esa basura. Facendo un pouquiño de exercicio e comendo máis, pero mellor, podes baixar de peso sen pasar ganas de cousas coas receitas que estou dando», incide.