Denuncian la falta de cursos para funcionarios en Ferrol

La Voz FERROL

FERROL CIUDAD

José Pardo

También critican el emplazamiento de otras acciones formativas para empleados autonómicos, y que solo se impartirán en Santiago de Compostela y «en horario de traballo»

25 feb 2020 . Actualizado a las 05:00 h.

La Federación de Administración Autonómica de la CIG, a través de un comunicado, denuncia la carencia de cursos presenciales en Ferrol para empleados públicos mientras sí se convocan «noutras zonas».

Demanda la incorporación de la urbe naval al conjunto de núcleos receptores de cursos de formación presencial, toda vez que «a Xunta dispón das infraestructuras precisas para cumprir con esa demanda. Só sería a vontade para facelo», recalca el sindicato. En la nota de denuncia, la CIG subraya que «non é xusto que os cursos presenciais, entre os que se encontran moitos que son esenciais, non se convoquen en Ferrol», como por ejemplo el de Oficina de atención á cidadanía en materia de rexistro, «que teñen previsto realizar de forma presencial en todos os edificios administrativos da Xunta de Galicia, agás no de Ferrol». En este sentido, hace hincapié en que los funcionarios «non teñen a mesma oportunidade de recibir formación», y recuerda que «o acceso dos empregados públicos á formación é clave para que poidan desempeñar as súas funcións nun contexto dixital».

Asimismo critica el emplazamiento de otras acciones formativas para empleados autonómicos, y que solo se impartirán en Santiago de Compostela y «en horario de traballo». Por ello, la CIG reitera la solicitud de «descentralización» de los cursos para los trabajadores públicos porque «a maior parte teñen lugar en Santiago» y «o desprazamento non conta como tempo de traballo e os gastos da viaxe supoñen un custo adicional».