PSOE y PP se enzarzan por las F-110

La Voz FERROL

FERROL CIUDAD

CESAR TOIMIL

O Hórreo aprueba, sin el apoyo de los socialistas, la petición de un buque para Ferrol

06 nov 2019 . Actualizado a las 18:23 h.

PSOE y PP se han vuelto a enzarzar en el Parlamento por las fragatas F-110. La portavoz de Industria del Grupo Socialista, Begoña Rodríguez Rumbo, denunció ayer el «silencio» de Feijoo y del Gobierno gallego «cando Rajoy e o ministro Morenés bloquearon o proxecto das fragatas F-110 para os estaleiros de Ferrol». La responsable socialista criticó la «demagoxia infinita» del PP, que esta mañana llevó a la Comisión una propuesta para pedir un buque logístico AOR para la ría de Ferrol.

La iniciativa de los populares fue aprobada en el Parlamento, y en esta se insta a la Xunta a dirigirse al Gobierno estatal para que dote a Navantia de un nuevo AOR como el que está ultimando para la Armada australiana «e reprograme o plan de traballo das cinco fragatas F-110 encargadas pola Armada española para adiantar o comezo do corte de chapa».

La proposición no de Ley salió adelante con el voto favorable de todos los grupos, a excepción del PSOE. La responsable socialista acusó al presidente de la Xunta de «calar e non esixir» a Rajoy «no seu momento que desbloqueara e puxera en marcha un proxecto de 4.300 millóns de euros para construír cinco fragatas que darán traballo a 7.000 persoas de Ferrol e que foi o goberno de Pedro Sánchez quen o recuperou en decembro do 2018».

Por su parte, el viceportavoz del PP en el Parlamento, Miguel Tellado, incidió en que este AOR «é un dos compromisos que a Xunta incluíu na Axenda presentada polo presidente Feijoo e que se lle reclamará ao Goberno que saia das urnas o próximo domingo, independentemente de cal sexa a súa cor». «Ferrol necesita futuro, e para que o teña é necesario asegurarlle tamén o presente».