Luís Villares critica en Ferrol la incoherencia del partido de Jorge Suárez

FERROL CIUDAD

JOSÉ PARDO

El portavoz de En Marea firmó su concurrencia a las municipales a través de su marca local

30 mar 2019 . Actualizado a las 15:20 h.

El portavoz de En Marea, Luís Villares, evitó esta mañana en Ferrol criticar abiertamente a Ferrol en Común, después de haber tomado la decisión de concurrir a las elecciones municipales a través de la Marea de Ferrol. Pero de forma velada, acusó de incoherencia y de incumplir lo prometido a la formación del alcalde de la ciudad naval, Jorge Suárez. «O que desmobiliza e desilusiona nos espazos electorais progresistas e na esquerda é non cumprir aquelo que se promete. E esa é unha das razóns importantes polas que a Marea de Ferrol existe», espetó. Defendió que En Marea en Ferrol apuesta por recuperar empleo y aumentar la cohesión social y territorial, pero también lograr la remunicipalización de servizos, una «bandeira irrenunciable». Preguntado sobre si considera que FeC no da respuesta a estos aspectos, Villares se limitó a responder que «é necesario mellorar a resposta que neste momento se está ofrecendo». Pero rehuyó de valorar explícitamente la gestión del Concello de Ferrol con el alcalde al frente en estos cuatro años: «Estamos nun momento máis que de balance, de proposta», respondió.

Suárez declaraba el pasado jueves que no compartía la decisión de En Marea de presentarse por Ferrol, pero que le tenía a Villares «o mesmo respecto» que antes de adoptarla. Sus palabras encontraron respuesta en Villares, que dijo guardarle también ese respeto y que apuntó que «é unha persoa coa que teño unha grande relación persoal e moito afecto persoal por el». Y fue más allá: «Tamén lle desexo o mellor nestas eleccións», apuntó, aunque rápidamente sonrió y matizó: «O mellor compartidamente coa Marea de Ferrol, por suposto». Porque pese a que se han convertido en rivales políticos, Villares está convencido de que «despois das eleccións haberá marxe para falar», dado que «compartimos moitos valores e principios».

Fragmentación del voto

Sobre la fragmentación de voto que supondrá la presentación de tres formaciones de la órbita de las mareas -Ferrol en Común, Marea de Ferrol y Xuntos Actúa-, que también se dará en ciudades como Ourense, el portavoz de En Marea asegura que «nós non pensamos en En Marea cando tomamos dedcisións políticas, senón na cidadanía. E a pregunta é: ¿Que lle interesa máis á cidadanía? ¿Ter forzas políticas coherentes ou deixarse vencer por forzas que son incoherentes, que prometen e logo non fan?», lanzó en un nuevo dardo a Suárez.

Sobre la intención de Podemos de utilizar en Galicia la denominación Mareas En Común, recordó que fueron «algúns» los que «non se sentían cómodos con que os cidadáns tiveran o protagonismo fronte aos partidos, nin estaban conformes coas primarias, con que os acordos programáticos os decidise a militancia ou con que o código ético había que cumplilo sempre». Y «por máis que algúns lle queran poñer un nome, o único nome posible é o da coherencia: da ética, do programa e das primarias», concluyó.